| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Nieuwe dekjes goed idee! |
| Ja!! |
|
45% |
[ 5 ] |
| Vind het niet zo belangrijk... |
|
45% |
[ 5 ] |
| Wit is prima zo (of vergeelt hoe je het willen noemt) |
|
9% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 11 |
|
| Auteur |
Bericht |
bonzjo

|
Geplaatst: Wo Mei 28, 2008 5:05 pm Onderwerp: dekjes! |
|
|
He jongens!
Vinden jullie de dekjes van de manege pony's ook niet zo mooi !?
Ik wel, ze waren ooit wit maar zijn nu een beetje vergeelt. Als je thuis een wit dekje hebt is het al moeilijk om hem schoon te houden dus helemaal op de manege.!
Met Mickey als beginner (hij heeft een mooi bruin dekje) vind ik het een goed idee dat de manege pony's ook mooie kleurtjes dekjes krijgen, bij voorkeur dezelfde kleur als hun hoofdstelplaatje ? (Josien met een knal roze )
Dan kunenn de witten worden gebruikt met wedstrijden !
Wat vinden jullie ? _________________ Haaj iedereen... doei iedereen
Laatst aangepast door bonzjo op Zo Jun 01, 2008 10:49 am, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Ireentje

|
Geplaatst: Wo Mei 28, 2008 7:36 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind het wel een goed idee, maar om ze nou meteen lelijk te noemen...
Het kost ook wat geld, en ik weet er niet veel van, maar misschien is het wel een beetje makkelijk om zo te zeggen: ik vind dat deze lelijk zijn en dat er nieuwe moeten komen. Want ik vind deze eigenlijk ook goed en er is opzich niets mis mee.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn! _________________ Hee Hoi  |
|
| Naar boven |
|
 |
Lisa*
|
Geplaatst: Do Mei 29, 2008 7:22 am Onderwerp: |
|
|
voor de wedstrijd worden alle dekjes gewassen en zijn ze dus wit.. _________________ Bobo, Iris, Ecardy...
 |
|
| Naar boven |
|
 |
bonzjo

|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 9:59 am Onderwerp: |
|
|
Ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn, vind het gewoon jammer dat ze zo verkleuren vind dat niet heel mooi...
Maar het hoeven echt geen super dure anky dekjes te zijn, wie weet hebben menig paardgekken op de manege nog dekjes die ze niet gebruiken oid. En met tweede hands is ook niets mis, als ze er nog goed uitzien
| Ireentje schreef: | Ik vind het wel een goed idee, maar om ze nou meteen lelijk te noemen...
Het kost ook wat geld, en ik weet er niet veel van, maar misschien is het wel een beetje makkelijk om zo te zeggen: ik vind dat deze lelijk zijn en dat er nieuwe moeten komen. Want ik vind deze eigenlijk ook goed en er is opzich niets mis mee.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn! |
_________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
Ireentje

|
Geplaatst: Za Mei 31, 2008 1:28 pm Onderwerp: |
|
|
| bonzjo schreef: | Ik zeg ook niet dat ze lelijk zijn, vind het gewoon jammer dat ze zo verkleuren vind dat niet heel mooi...
Maar het hoeven echt geen super dure anky dekjes te zijn, wie weet hebben menig paardgekken op de manege nog dekjes die ze niet gebruiken oid. En met tweede hands is ook niets mis, als ze er nog goed uitzien
| Ireentje schreef: | Ik vind het wel een goed idee, maar om ze nou meteen lelijk te noemen...
Het zou natuurlijk wel leuk zijn! |
|
Ik ben het ook wel met je eens,,
Maar je zei wel bovenaan ; 'Vinden jullie de dekjes van de manege pony's ook zo lelijk !? '
Dus je zei het wel, maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Maargoed, het zou idd wel heel leuk zijn _________________ Hee Hoi  |
|
| Naar boven |
|
 |
bonzjo

|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 10:45 am Onderwerp: |
|
|
Haha nee zo was het niet bedoeld  _________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
bonzjo

|
Geplaatst: Zo Jun 01, 2008 10:49 am Onderwerp: |
|
|
ik heb het al aangepast  _________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
Karijn

|
Geplaatst: Di Jul 01, 2008 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
Voor mij hoeven er geen nieuwe dekjes hoor...
Ze zijn nog heel, en dat vindt ik wel zo'n beetje het meest belangrijk. Ze zijn op de manege nu al druk bezig met verfen en behangen. Dat eerst maar.
Verder denk ik dat als er dingen vernieuwd moeten worden, het an wel singels zijn (zoals die van Tommie? ) of sommige hoofdstellen (want zoals die van Jolie... met die loshangende keelriem.... )
Noujah... voor mij geen prioriteit dus |
|
| Naar boven |
|
 |
bonzjo

|
Geplaatst: Wo Jul 02, 2008 1:32 pm Onderwerp: |
|
|
| Karijn schreef: | Voor mij hoeven er geen nieuwe dekjes hoor...
Ze zijn nog heel, en dat vindt ik wel zo'n beetje het meest belangrijk. Ze zijn op de manege nu al druk bezig met verfen en behangen. Dat eerst maar.
Verder denk ik dat als er dingen vernieuwd moeten worden, het an wel singels zijn (zoals die van Tommie? ) of sommige hoofdstellen (want zoals die van Jolie... met die loshangende keelriem.... )
Noujah... voor mij geen prioriteit dus |
jaa met je eens hoor maar tommie singelstoten alleen, hij heeft alleen eeen te grote singel maar omdat het zadel goed licht schuift hij niet
maar met hoofdstel: petra heeft allemaal hoofdstellen gekocht een keer maar ze heeft geen tijd (?) om te vervangen... dat zei ze tenminste  _________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
nienke rosa

|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 4:28 pm Onderwerp: |
|
|
Nou, die oude sjabrakjes mogen idd wel eens vervangen worden. En dan het liefst door sjabrakjes met een niet-zo-besmettelijke-kleur. Donkerblauw, of om in de sfeer van de manege te blijven, groen? Iets in die richting. Die dingen die er nu op liggen zijn bij sommige paarden echt versleten. Lijkt me trouwens ook wel een goed idee om 2 dekjes per pony te hebben, dan kan er ook eens 1 in de was. Wel zo lekker in de zomer na al dat gezweet!
En idd sommige hoofdstellen vervangen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Lisa*
|
Geplaatst: Ma Jul 07, 2008 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
nou laten we dan maar met zn allen geld gaan inzamelen, want nieuwe dekjes zijn niet bepaald goedkoop. _________________ Bobo, Iris, Ecardy...
 |
|
| Naar boven |
|
 |
nienke rosa

|
Geplaatst: Di Jul 08, 2008 6:58 am Onderwerp: |
|
|
| Dat is helaas waar |
|