| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Jacqueline

|
Geplaatst: Wo Okt 24, 2007 11:07 am Onderwerp: welk paard verdient een wortel |
|
|
Welke pony vind jij bijzonder en heeft volgens jou een extra wortel verdient?
Ik vind dat Molly wel een extra wortel verdient nu ze even op rust staat ivm met een pijnlijke voet nu ze op rust staat krijgt ze ineens veel minder aandacht dan normaal en dat terwijl ze altijd zo braaf is in de les.
Groetjes Jacqueline[/img] |
|
| Naar boven |
|
 |
Ireentje

|
Geplaatst: Do Okt 25, 2007 4:16 pm Onderwerp: |
|
|
daar ben ik het helemaal mee eens!
Laatst reed ik ook op Molly en toen voelde ze al een beetje kreupel. Ze is ook al heel oud natuurlijk Ik hoop dat ze een leuk pensioen krijgt
Verder vind ik dat Ecardy ook een wortel verdient.
Hij is altijd heel braaf en lief. Ik heb hem bijna nog nooit echt nukkig gezien  _________________ Hee Hoi  |
|
| Naar boven |
|
 |
bonzjo

|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 9:59 am Onderwerp: |
|
|
Wat heeft Molly precies met haar voet? _________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
ankjuh(L)
|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 7:13 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind dat kathy een wortel verdiend !
eerst dacht ik dat kathy niet zo leuk was .. maar nadat ik er vrijdag sinds jaren weer eens op gereden heb vind ik dat ie toch wel heel erg z'n best heeft gedaan:D
natuurlijk verdienen de (bijna)altijd brave gijs, sioux (omdat ie weggaat) en murphy omdat ie daar altijd zoo alleentjes in z'n box staat ook een wortel! _________________ houvangijsjeeee ,,
en van jolie, tommiee en de rest..
en natuurlijk ook heeeeuuul veel van fennyyy!!!!=D |
|
| Naar boven |
|
 |
liesjeklaaren

|
Geplaatst: Zo Okt 28, 2007 7:16 pm Onderwerp: |
|
|
ik vind dat josien een wortel heeft verdiend want ik ree er vorige week op en toen was ze heel braaf maar nog wel een paar tikken omdoor te lopen maar daarna was ze heel braaf  |
|
| Naar boven |
|
 |
nouky

|
Geplaatst: Ma Okt 29, 2007 8:51 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat Chateau een wortel verdient, ze doet altijd voor alles en iedereen haar best, ze is misschien wat traag, maar dat is voor beginnende ruiters heel fijn, en voor wat meer ervaren ruiters juist een uitdaging.
Chateau zal ook nooit gek doen ofzo, ze doet het altijd wel, daarom vind ik dat Chateau een extra worteltje verdient! _________________ And I've completely lost myself and I don't mind.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Karijn

|
Geplaatst: Zo Apr 13, 2008 11:19 am Onderwerp: |
|
|
Volgens mij verdienen Mouse-je en Josientje een wortel! Onze oude pony's.... maar ze doen og zo goed hun best! En het zijn zulke schatjes
En inderdaad zijn Molly met haar voetje en Sioux ook toe aan een lekkere wortel... nu ze niet meer voor de lessen gebruikt worden staat ze daar zo zielig op stal (Gelukkig krijgt Sioux nog wel beweging van Petra )
Groetjes KArijn |
|
| Naar boven |
|
 |
lidewij

|
Geplaatst: Ma Apr 14, 2008 7:16 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat Gijs en Molly een wortel verdienen
Want Molly met haar voetje... Ik vind het zo sneu voor haar.
En Gijs heeft ook een worteltje verdiend, want hij is zo braaf geworden en rijd nu ook al wel es bij kinderen die nog niet zo lang rijden en dan is hij super braaf
Ook vind ik natuurlijk dat Kiki een worteltje verdiend !!
omdat ze heel veel braver is geworde  |
|
| Naar boven |
|
 |
|