martinimanege.nl forum index martinimanege.nl
Voor kinderen van de Martini Manege

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Belonen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    martinimanege.nl forum index -> Belonen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karen_

BerichtGeplaatst: Zo Feb 05, 2006 1:42 am    Onderwerp: Belonen Reageer met quote

Meestal als de les dan voorbij is hé.
Dan poets ik de pony waar ik op heb gereden nog even en geen hem/haar een paarden snoepje en in de les gewoon klopje op de hals.
Ik hoop dat iedereen dat doet aah vast wel Very Happy
D0eii Exclamation
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jacqueline

BerichtGeplaatst: Zo Feb 05, 2006 7:56 pm    Onderwerp: Belonen Reageer met quote

Hoi karen super dat je altijd na de les je paard nog even verzorgd. Very Happy
Onder het rijden is het natuurlijk heel belangrijk om je paard te laten merken wanneer die iets goed doet door hem met een klopje of je stem te belonen en ik hoop ook dat iedereen doet. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
maaike !
Gast

BerichtGeplaatst: Di Feb 07, 2006 3:20 pm    Onderwerp: belonen Reageer met quote

hey iedereen Very Happy
ik bellon mijn ponny onder de les meestal met mn stem of ik geef een klopje Smile
na de les poets ik nog ff en dan geef k nog een snoepje
kusjes van maaike Very Happy
Naar boven
Lisa!
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2006 10:55 pm    Onderwerp: Re: Belonen Reageer met quote

karen_ schreef:
Meestal als de les dan voorbij is hé.
Dan poets ik de pony waar ik op heb gereden nog even en geen hem/haar een paarden snoepje en in de les gewoon klopje op de hals.
Ik hoop dat iedereen dat doet aah vast wel Very Happy
D0eii Exclamation

Hejjj allemaal,
ja ik beloon het paardje waar ik op rijd ook vaak in de les:) jammer genoeg heb ik niet altijd tijd om na het rijden te poetsen:(Sad
gelukkig heb ik op donderdag daar wel tijd voor:D

xxx Lisa
Naar boven
marisanne

BerichtGeplaatst: Di Mrt 14, 2006 2:46 am    Onderwerp: mmm, mijn pony is verwend.. Reageer met quote

Als ik op freddie heb gereden, dan maak ik een mengsel van bix, muesli en een paar wortels. Hij is verwend of niet? Very Happy Wink
Naar boven
Simone
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 7:36 pm    Onderwerp: Hoi allemaal Reageer met quote

Tsja, verwend krengetje die van jou Razz Hou ist met mn malfred de superpony?? En hoe ist met alle geweldige manegepaardjes? Liefs Simone
Naar boven
Simone
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 7:36 pm    Onderwerp: Hoi allemaal Reageer met quote

Tsja, verwend krengetje die van jou Razz Hou ist met malfred de superpony?? En hoe ist met alle geweldige manegepaardjes? Liefs Simone
Naar boven
marisanne :)
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Apr 10, 2006 8:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

he simoontje! jah, alles is goed met freddie! haha! hij is heel wat afgevallen dus hij begint alweer op een pony te lijken in plaats van een zwijntje. hihi. en hij moet ook hard werken als ik met m bezig ben he! lekker buitenrit van 3 uur enzow..hihi Twisted Evil maja, ik spreek je wel weer.
Naar boven
mirthe

BerichtGeplaatst: Di Sep 19, 2006 4:06 pm    Onderwerp: Re: belonen Reageer met quote

maaike ! schreef:
hey iedereen Very Happy
ik bellon mijn ponny onder de les meestal met mn stem of ik geef een klopje Smile
na de les poets ik nog ff en dan geef k nog een snoepje
kusjes van maaike Very Happy

En ik doe zo ongeveer hetzelfde Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ireentje

BerichtGeplaatst: Wo Sep 27, 2006 5:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heej Alemaal
ik d0e ook ongeveer hetzelfde, onder de les gewoon lekker tussen door even een klopje geven en lieve woordjes zeggen. Very Happy
Kusss Irene Razz
nouky

BerichtGeplaatst: Zo Nov 19, 2006 8:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

haha, ik ook (wat een toeval nou Wink ) maar aan het einde van de les geef ik hem/haar altijd nog een dikke knuffel (dan zit ik er nog op) en dan zit ik zo een beetje voorover met mijn armen om zijn/haar nek Wink en in de stal natuurlijk nog lekker knuffelen enzo.
ankjuh(L)

BerichtGeplaatst: Ma Mei 28, 2007 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nou, onder het rijden geef ik natuurlijk bijna altijd(als ik het niet heel erg perongeluk vergeet:SRazz)
een klopje als mijn paardje braaf is:D
en na het rijden even aaien, knuffelen, en een snoepje erbij(daar is mijn paardje dan meestal het blijst mee:P)
en als ik genoeg tijd heb nog even lekker poetsjen:D
want de paardjess moeten immers toch best wel hard werken QuestionExclamation en daarvoor verdienen ze best af en toe wat lekkers!!!:Den een aaiitjee:D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
nouky

BerichtGeplaatst: Wo Jun 06, 2007 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik praat ook heel veel tegen het paard, als hij niet luistert bozig of geirriteerd, en als hij braaf is vrolijk!
ik vind het prettig werken, en als hij bang is is hij ook sneller weer gerustgesteld als je met rustige stem praat en over de hals aait.
bonzjo

BerichtGeplaatst: Do Jun 07, 2007 7:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vergeet meestal een snoepje mee te nemn Laughing maarja ik borstel ff en dan pluk ik wat hooi van de grond, neemt het paard ook genoegen mee!
liesjeklaaren

BerichtGeplaatst: Di Jul 10, 2007 7:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik geef meestal een snoepje maar soms heb ik geen snoepjes mee Rolling Eyes Embarassed

maar na het rijden poets ik altijd alleen niet als ze heel erg zweten maar dan poets ik meestal als ze bijna geen zweet meer op hun lijf zit
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    martinimanege.nl forum index -> Belonen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: