martinimanege.nl forum index martinimanege.nl
Voor kinderen van de Martini Manege

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

join up

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    martinimanege.nl forum index -> Monty Roberts in Zuidlaren
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

ik heb als een een join up gedaan of gezien
ja
27%
 27%  [ 3 ]
nee
72%
 72%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht
bonzjo

BerichtGeplaatst: Za Okt 28, 2006 8:38 am    Onderwerp: join up Reageer met quote

ik weet niet of iedereen het weet maar monty roberts is de uitvinder van de join up. tijdens zijn 'optreden' bij het nic denk ik dat hij de join up ook gaat uitvoeren maar dat kun je zelf ook doen. elke pony kan het! zelf doe ik het regelmatig met mijn verzorgpony..

voor informatie moet je maar naar de site van monty gaan.

TIP lees het boek: de man die nar paarden luisterd en het vervolg: shy boy.

echt vet leuke boeken en nog meer over join up en het luisteren naar paarden: de serie heartland echt een leuke serie en leerzaam Wink

xxx leo
nouky

BerichtGeplaatst: Zo Feb 04, 2007 5:04 pm    Onderwerp: Re: join up Reageer met quote

bonzjo schreef:
ik weet niet of iedereen het weet maar monty roberts is de uitvinder van de join up. tijdens zijn 'optreden' bij het nic denk ik dat hij de join up ook gaat uitvoeren maar dat kun je zelf ook doen. elke pony kan het! zelf doe ik het regelmatig met mijn verzorgpony..

voor informatie moet je maar naar de site van monty gaan.

TIP lees het boek: de man die nar paarden luisterd en het vervolg: shy boy.

echt vet leuke boeken en nog meer over join up en het luisteren naar paarden: de serie heartland echt een leuke serie en leerzaam Wink

xxx leo

in heartland komt het inderdaad veel voor Very Happy, het lijkt me een geweldige techniek om het vertrouwen van een paard te krijgen/ je paard braver of meer op zijn baas gesteld te krijgen.

ik zou het best eens willen als ik mijn paard wat beter ken, maar dan wel met een ervaren persoon erbij Wink
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    martinimanege.nl forum index -> Monty Roberts in Zuidlaren Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: