| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| ik heb als een een join up gedaan of gezien |
| ja |
|
27% |
[ 3 ] |
| nee |
|
72% |
[ 8 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 11 |
|
| Auteur |
Bericht |
bonzjo

|
Geplaatst: Za Okt 28, 2006 8:38 am Onderwerp: join up |
|
|
ik weet niet of iedereen het weet maar monty roberts is de uitvinder van de join up. tijdens zijn 'optreden' bij het nic denk ik dat hij de join up ook gaat uitvoeren maar dat kun je zelf ook doen. elke pony kan het! zelf doe ik het regelmatig met mijn verzorgpony..
voor informatie moet je maar naar de site van monty gaan.
TIP lees het boek: de man die nar paarden luisterd en het vervolg: shy boy.
echt vet leuke boeken en nog meer over join up en het luisteren naar paarden: de serie heartland echt een leuke serie en leerzaam
xxx leo _________________ Haaj iedereen... doei iedereen |
|
| Naar boven |
|
 |
nouky

|
Geplaatst: Zo Feb 04, 2007 5:04 pm Onderwerp: Re: join up |
|
|
| bonzjo schreef: | ik weet niet of iedereen het weet maar monty roberts is de uitvinder van de join up. tijdens zijn 'optreden' bij het nic denk ik dat hij de join up ook gaat uitvoeren maar dat kun je zelf ook doen. elke pony kan het! zelf doe ik het regelmatig met mijn verzorgpony..
voor informatie moet je maar naar de site van monty gaan.
TIP lees het boek: de man die nar paarden luisterd en het vervolg: shy boy.
echt vet leuke boeken en nog meer over join up en het luisteren naar paarden: de serie heartland echt een leuke serie en leerzaam
xxx leo |
in heartland komt het inderdaad veel voor , het lijkt me een geweldige techniek om het vertrouwen van een paard te krijgen/ je paard braver of meer op zijn baas gesteld te krijgen.
ik zou het best eens willen als ik mijn paard wat beter ken, maar dan wel met een ervaren persoon erbij  _________________ And I've completely lost myself and I don't mind.. |
|
| Naar boven |
|
 |
|